Sunday 4 October 2015

Watch Çaykur Rizespor - Bursaspor maçı canlı

Onlar kesinlikle altında, bugüne kadar Bursaspor gerçekleştirilen ekibi ev sahipliği onlar Türkiye Süper Lig ilk 6 maçta tek zarara uğradıklarını değil çünkü bu mevsimde gelince Rizespor çok karakteristik bir takım.



Bahis göre ev sahibi 2.30 oran ile bu maçı kazanmak için sadece hafif favori ve ben çok ikna değilim çünkü ben / burada güvende ve teklif eve oynamak benim ilk bahis tahmini olarak bahsi çizmek ve bu maç için almaya gidiyorum. Oran 1.55 çok iyi ve ben bu maç orta boy bahis koymak planlıyorum.
Evden Bursa'nın rekor şimdiye kadar 3 yenilgi acı, felaket olmuştur ve ekip atmosfer kesinlikle büyük değildir. Onlar Eskişehirspor ve Gençlerbirliği karşısında son iki zaferler yakaladı ama Gaziantep'e kaybetti Onlar ev sahibi olarak iyi futbol oynuyor.

Rize muhtemelen en iyi hücum ikilisi bu sezon vardır; L. Kweuke ve D. Kadah 8 gol bugüne kadar toplam attı ve başka bahis tahmin ve fırsat bu maç için olabilir bu yüzden kullanılan hedef fırsatlarından yüzdelik oldukça yüksektir - gol Ev tarafı.

Onlar genellikle 2 ya da 3 gol toplam ile biten edilen bu iki rakip arasında önceki maçlarda gelince; Biz onların önceki 6 toplantılarında bir göz atacak olursak bu yıl Şubat ayında tanıştığında Rize iki maç, Bursa, üç artı son maçında tek beraberlik kazandı.

Bu maç için benim bahis tahminleri ve alır; Ev ya da berabere, Ev Sahibi Takım gol.

No comments:

Post a Comment